...provedli jsme porovnání parametrů a možností, šli si prohlédnout Thyssen i Kone a vybrali Kone. S p. Slavíkem domluvili podmínky zvětšení kabiny a jinou variantu opláštění. Po návratu z mé dovolené budeme schopni nadefinovat speciálnosti do smlouvy a tu nechat podepsat...Vzhledem k tomu, že pana Zedníčka znám, jsem rád, že to "vzal ve vchodě 11 do rukou", neboť to je předpoklad, že se "ledy pohnou"...
Mimochodem, na Strnadově 1 (čekal jsem to) jsem byl včera nepřímo obviněn, že prosazuji jinou firmu než Kone z vlastních důvodů (cituji dotyčného: "...mám dojem,že nejde o samotnou stanici ale o firmu, která byla vybrána...").
Je to totální nesmysl. Jen se lidem na Strnadově 1 (marně) snažím vysvětlit, že zvýšit cenu zakázky o 20% kvůli zřízení deváté stanice ve sklepě je nesmysl - bez řešení nového zadního vstupu, který by spolu s touto novou stanicí umožnil učinit dům bezbariérový - v ostatních vchodech to nelze, suterény jsou tam pod úrovní terénu. Připouštím, že jsem čekal, kdy nějakého hlupáka napadne mne takto osočit.
I já i příslušný technik na SBD jsme zkonstatovali, že budeme muset jednat se třemi firmami (S1+11 - KONE, S3+5 Konekta, S7+9 Thyssen Krupp), chystat tři rozličné smlouvy, jednat s x různými lidmi..., řešit servis na třech různých místech... Což je spousta práce navíc, ale je to naše práce, a vzhledem k tomu, že KONE bude asi i na S11 (bez nesmyslné deváté stanice, tam jsou pod úrovní terénu a bezbariérový přístup nelze zřídit), stejně se nic nezmění tím, zda bude mít S1 KONE nebo Thyssen Krupp. Prostě a jednoduše jsem naštvaný, neboť schůze na Strnadově 1 na podzim dohodla, že má pracovní komise něco vybrat, a pak následně schuze v květnu mění názor a chce zase něco jiného, znevažujete práci několika lidí, kteří kolem toho strávili spoustu času....
Žádné komentáře:
Okomentovat