(Tak jsem se několik dní "náháněl" s elektrikářem panem Zímou po telefonu, abychom si mohli ujasnit, co cca před čtrnácti dny při revizi ve vchodech 7 a 9 zjistil a nastavil.)
Oba vchody mají zkontrolovánu funkčnost domácího telefonu, tedy funkčnost mluvítka dole u dveří, funkčnost zvukové linky ode dveří až do nejvyššího patra. Totéž platí o systému "domovní elektrický vrátný".
Pokud má tedy někdo potíže s tím "domluvit se s návštěvou, která na něj zazvonila, případně jí otevřít tzv. elektricky", je pravděpodobně chyba na straně bytového telefonku. Když mi někdo konkrétně napíše, objednám pro něj opravu (potřebuji jméno, číslo bytu a telefonní kontaktní číslo), ale dotyčný musí počítat s tím, že opravu domácího telefonu hradí ze svého (pokud se nezjistí, že chyba byla někde "na patře" ve vodorovném rozvodu mezi jednotlivými byty, taková oprava je hrazena z FDH).
A upozorňuji, že teprve od cca 20. ledna 2012 je definitivně vypnut systém "domovní elektrický vrátný" ve vchodě 7, jak to bylo dohodnuto na poslední ČSS a SSV - došlo k chybě v komunikaci, já se domníval, že už je provedeno, a nebylo... Doufám, že se efekt dostaví a v domě se bude pohybovat menší množství "pochybných existencí" typu podomní prodejci apod., jimž někteří dosud bez rozmyslu systémem "domovní elektrický vrátný" umožňovali vstup do domu...