Faktury, sdělení apod.
Nákup židlí a stolku pro VS:
NS 5912 S3+5 dvě židle 875 Kč, NS 5921 S7+9 dvě židle + stolek 1.625 Kč, vše uloženo v prádelně S9
Body projednané na výročních schůzích a k projednání na dalších výročních schůzích
- Změna výše FDH (aktuálně k 1.9.2010: S3+5 20 Kč/m2, S7+9 10,- Kč/m2).
- Byly předloženy tři varianty řešení problematiky střechy, ale pouze ve vchodech 3 a 5 byla schválena na schůzi realizace a realizační firma. SBD odevzdalo žádost o stavební povolení bez souhlasu jednoho vlastníka, stavebního povolení chybně vydáno, následně jeho platnost zastavena, protiprávně vydáno nové stavební povolení. Ve věci střechy dále za dům jedná p. Levíček a pí. Hiklová. Aktuálně 23/7 předáno dílo, bez kolaudace. V září zaslal Ing. Tihlařík souhr zpráv o průběhu akce. Dále BNI.
- Firma PODA má schválen (všude mimo S3+5) záměr vybudovat další páteřní síť se vstupem do jednotlivých domů, umístěním zařízení rozvodné skříně RACK a zavedením rozvodů do jednotlivých bytů kabelem UTP (na základě zájmu uživatelů bytů). Bohužel, dle informace z SBD od pana Tihlaříka a p. Vychodila jsou obyvatelé vchodů 7, 9, 11 vzati jako rukojmí v jednání SBD s firmou PODA, neboť údajně firma PODA nedodržela cosi na Vinohradech. P. Novotný však upozornil na provázanost pana Tihlaříka s firmou TKW, s kterou si PODA konkuruje, a tedy na střet zájmů v osobě pana Tihlaříka jako spolumajitele TKW a zároveň pracovníka správy SBD Mír. Ze strany SBD nadále pouze bagatelizace problému! Stále BNI!
- Východní polovina suterénních prostor S3+5 je zateplena formou lepených izolačních polystyrenových desek, chybí pouze opětovné zalištování kabeláže (NETBOX apod.), jež si dotčené firmy avizovali provést samy na své náklady. Dle právního stanoviska SBD je požadavek na vyklizení sklepa v souvislosti s akcí adekvátní a uživatel i majitel bytu je jej povinen provést – neakceptoval jediný vlastník, bude řešeno soudně. KD: 29.11., předání 6.12. dílčí a 10.12. finální.
- Rekonstrukce stupaček a společných rozvodů elektřiny – vedena diskuze „co dříve“ a diskuze o problémech vlastníka ve vztahu k těmto akcím. VS připravilo záladní podklady pro obě akce (elektro cca 311 tis. Kč, ZTI cca 444 tis. Kč – obojí na jedno NS), následující harmonogram (modifikován dle doporučení SBD) budiž pro obě akce najednou (do příští porady VS rozhodneme o formě a doručení nabídek a rozlepování obálek – rozhodnutí znovu odloženo):
- Vypsání regulérního VŘ I/13 - SBD
- Odevzdání nabídek do VŘ II/13
- Vyhodnocení nabídek III-IV/13
- Schválení ČSS a SSV V/13
- Realizace IX-X/13
Další podněty členů VS
NS 5912 (pí. Hiklová, p. Levíček)
- Pí. Hiklová řešila s deratizační firmou lokální výskyt mravenců v jednom bytě, postřik byl po dohodě opakován; informováni dotčení obyvatelé, hotovo.
- Drobná oprava stěny výtahu – stěna Fermacel (p. Novotný + pí. Hiklová) – prozatím odloženo, spolupracuje firma;
- P. Bína řešil vadný zámek hlavního vstupu vchodu 3; hotovo.
NS 5921 (p. Novotný, p. Lanči)
- Znovu nastoleno téma vandalismu ve vchodě S7 a možnost kamerového systému – řeší p. Novotný, BNI;
- P. Bína vymění prostřední žárovku světla ve sklepě č. 1 vchodu 9 a suterén vchodu 9;
Příští schůze jednotlivých NS a VS
Byl stanoven termín příští schůze výboru samosprávy na 15. 1. 2013 v 18:00.