-
Vnitřní kabinové dveře jsou automatické! To znamená, že se uzavírají automaticky, když zvolíte stanici, do níž chcete dojet, a otevřou se automaticky, když výtah v dané stanici zastaví.
Ruční manipulace s těmito vnitřními dveřmi, snaha otevřít či zavřít je rychleji, než to činí automatika, je marná a způsobí jediné - poškození mechaniky a vyřazení výtahu z provozu.
A otevřít vnější dveře, mechanické, lze až po úplném otevření těch vnitřních, dříve to bezpečnostní prvky nedovolí! Marně s nimi někteří lomcují dříve, naopak ničí se tím dveře a bezpečnostní prvky na nich... -
A pokud snad dumáte nad tím, že světlo ve výtahu dlouho svítí i po té, co výtah nikam nejede, lze to říct asi takto:
Odběr světýlek na bázi technologie LED je tak malý, že se vyplatí mít nastavenu délku svícení 5 minut - v době běžných odchodů a návratů domů je to dostatečně dlouhá doba, aby světlo nezhaslo než s největší pravděpodobností výtah opět někdo přivolá - těmhle úsporným diodovým žárovičkám dělá totiž skutečně dobře, když raději ráno a odpoledne vůbec nezhasnou, než aby se x-krát stihly vypnout a zkrátila se jim životnost. Je levnější je nechat svítit a nemuset je měnit...
Asi ani nemusím dodávat, že text je reakcí na:
- informace související s dnešními opravami
- a častý dotaz v mailu.