Proč a komu

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Mgr. Ing. Radek Novotný, předseda samosprávy, 777 083 126, coney@centrum.cz
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům našeho domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou",
neboť nástěnky ve vchodech domu jsou často terčem vandalů.
Obsah všech příspěvků je zasílán automaticky všem členům Výboru samosprávy.
Obsah vybraných příspěvků, které považuji za nejdůležitější (nikoliv však automaticky všech příspěvků),
přeposílám obyvatelům domu, kteří mi sdělil svou mailovou adresu.

pondělí 31. srpna 2015

Oprava zámku vstupních dveří S3

Na Strnadově 3 došlo k zatím blíže nespecifikované poruše zámku vstupních dveří.
Opravu či případné jiné dočasné řešení (než se vrátí příští týden pan Bína, který má připravenu rezervní přednastavenou FAB - aby nemuseli všichni obyvatelé domu měnit své klíče) provede dnes firma Pospíšil.
Prosím o strpení a děkuji pí Rubanové za pomoc se získáváním informací o problematice.

2 komentáře:

  1. Opraveno.
    Jen mne mrzí, že za mou celkem cca dvacetiletou praxi správy různých vchodů a domů jsem sice zažil asi 20x situaci se zalomeným klíčem, ale jen jednou mi dotyčný hned zavolal a provedli jsme nápravu dřív, než musel zasahovat zámečník...
    Ve všech ostatních případech se dotyčný ani sám neozve, a tak hrozí, že s každým dalším a dalším pokusem otevřít zámek, v němž je klíč zalomen, jen dojde k poškození zámku!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem velmi šťastný, chci se podělit o svá svědectví s širokou veřejností o tom, co pro mě tento muž jménem Dr. PADMAN právě pro mě udělal, jsem ženatý 4 roky a mám rozchod s manželem před 4 měsíci a byl jsem strach a tak zmatený, protože ho tak moc miluji. Opravdu jsem byl příliš depresivní a kamarád mě nasměroval k tomuto kouzelníkovi, doktoru PADMANOVI, a oznámil jsem mu všechny své problémy a řekl mi, abych se nebál toho, že se přinutí, aby se můj manžel vrátil ke mně a za pouhých 48 hodin Dostal jsem hovor od mého manžela a on se líbil, že bych se měl vrátit do domu. Nikdy v mém životě nevěří v kouzlo a teď mi to jen pomohlo a jsem nyní tak šťastný. Vše mu děkujeme a pokud si také chcete nechat svého manžela vrátit pro sebe zde !! jeho e-mailovou adresu (padmanlovespell@yahoo.com), jsem tak rád, že svědčím o vaší práci a laskavosti DR PADMAN

    OdpovědětVymazat

Prezident Klaus je svůj

Prezident Václav Klaus je opět prostě svůj, elegantně vyřešil problém úpravy zákona o solárních elektrárnách:
Dopis prezidenta republiky předsedkyni Poslanecké sněmovny k novele zákona o podpoře výroby elektřiny z obnovitelných zdrojů
...rozhodl jsem se, že zákon, kterým se mění zákon č. 180/2005 Sb., o podpoře výroby elektřiny z obnovitelných zdrojů energie (zákon o podpoře využívání obnovitelných zdrojů), ve znění pozdějších předpisů, přijatý Senátem dne 3. listopadu 2010 a doručený mi dne 4. listopadu 2010, ponechám bez svého podpisu, aniž bych jej však vrátil Poslanecké sněmovně k novému projednání. Tím umožním, aby zákon nabyl účinnosti, aniž bych s jeho zněním vyjádřil souhlas, který bych musel udělat s velkými rozpaky.
Už původní zákon o podpoře výroby elektřiny z obnovitelných zdrojů jsem se rozhodl nepodepsat, protože jak jeho východiska, tak jeho konkrétní podobu považuji za systémově chybné a pro národní hospodářství, daňového poplatníka i spotřebitele energie vysloveně škodlivé...
...vyzývám vládu, aby se touto problematikou znovu zabývala a navrhla takové řešení, které namísto řetězení dalších regulací energetického trhu povede k návratu k tržním cenám, které jsou v zájmu občanů a podle mého přesvědčení i v zájmu zdravé budoucnosti české energetiky a životního prostředí.

Oblíbené příspěvky