Body projednané na výročních schůzích a k projednání na dalších výročních schůzích
Změna výše FDH (aktuálně k 1.9.2010: S3+5 20 Kč/m2, S7+9 10,- Kč/m2). předpoklad srovnání 2014, po ukončení splácení úvěru.
Byly předloženy tři varianty řešení problematiky střechy, ale pouze ve vchodech 3 a 5 byla schválena na schůzi realizace a realizační firma. SBD odevzdalo žádost o stavební povolení bez souhlasu jednoho vlastníka, stavebního povolení chybně vydáno, následně jeho platnost zastavena, protiprávně vydáno nové stavební povolení. Ve věci střechy dále za dům jedná p. Levíček a pí. Hiklová. Aktuálně 23/7 předáno dílo, bez kolaudace. V září zaslal Ing. Tihlařík souhr zpráv o průběhu akce. Dále BNI.
Firma PODA má schválen (všude mimo S3+5) záměr vybudovat další páteřní síť se vstupem do jednotlivých domů, umístěním zařízení rozvodné skříně RACK a zavedením rozvodů do jednotlivých bytů kabelem UTP (na základě zájmu uživatelů bytů). Bohužel, dle informace z SBD od pana Tihlaříka a p. Vychodila jsou obyvatelé vchodů 7, 9, 11 vzati jako rukojmí v jednání SBD s firmou PODA, neboť údajně firma PODA nedodržela cosi na Vinohradech. P. Novotný však upozornil na provázanost pana Tihlaříka s firmou TKW, s kterou si PODA konkuruje, a tedy na střet zájmů v osobě pana Tihlaříka jako spolumajitele TKW a zároveň pracovníka správy SBD Mír. Ze strany SBD nadále pouze bagatelizace problému! Stále BNI! Žádáme SBD o nové písemné vyjádření!
Východní polovina suterénních prostor S3+5 je zateplena formou lepených izolačních polystyrenových desek. Dle právního stanoviska SBD je požadavek na vyklizení sklepa v souvislosti s akcí adekvátní a uživatel i majitel bytu je jej povinen provést – neakceptoval jediný vlastník, bude řešeno soudně. Akci považujeme v tomto okamžiku za (dočasně) zdárně ukončenou.
Rekonstrukce stupaček a společných rozvodů elektřiny – vedena diskuze „co dříve“ a diskuze o problémech vlastníka ve vztahu k těmto akcím. VS připravilo záladní podklady pro obě akce (elektro cca 311 tis. Kč, ZTI cca 444 tis. Kč – obojí na jedno NS), následující harmonogram (modifikován dle doporučení SBD) budiž pro obě akce najednou:
- Vypsání regulérního VŘ I/13 - SBD – v poptávce na ZTI musí být zdůrazněn i POŽADAVEK na výměnu ODPADOVÝCH TRUBEK, v poptávce na elektrorozvody POŽADAVEK na novou povrchovou úpravu chodbových skříní a zároveň stejnou sjednocující novou povrchovou úpravu na oplechování okapové roury (protilehlá stěna chodby)
- Odevzdání nabídek do VŘ II/13, adresa pro doručení nabídek je Samospráva 109 SBD Mír, Mgr. Ing. Radek Novotný, Strandova 9, 628 OO BRNO Líšeň, termín doručení nejpozdeji 8. 3. 2013
- Vyhodnocení nabídek III-IV/13 – VS proveden orientační zhodnocení nabídek na svém jednání 12. března 2013, POTÉ ODEVZDÁ doručené nabídky NA SBD K DALŠÍMU ZPRACOVÁNÍ
- Schválení ČSS a SSV V/13
- Realizace IX-X/13
Další podněty členů VS
NS 5912 (pí. Hiklová, p. Levíček)
Drobná oprava stěny výtahu – stěna Fermacel (p. Novotný + pí. Hiklová) – prozatím odloženo, spolupracuje firma; zatím BNI;
NS 5921 (p. Novotný, p. Lanči)
Znovu nastoleno téma vandalismu ve vchodě S7 a možnost kamerového systému – řeší p. Novotný, na základě jednání s právníkem (mimo SBD – v zájmu předejítí zaujatosti, přesto z právního hlediska) nedoporučujeme;
S9 – požadavek na úpravu venkovní zeleně stínící v bytech 4 a 7, částečně i v bytě 11, adresovat ÚMČ – řeší p. Novotný;
Příští schůze jednotlivých NS a VS
Byl stanoven termín příští schůze výboru samosprávy na 12. 3. 2013 v 18:00.
Žádné komentáře:
Okomentovat