Stručně řečeno, snažit se musí obyvatel bytu. Prostě je v jeho bytě potřeba opravit plyn, firma to má v objednávce, napsala termín, který obyvatelce nevyhovoval, je tedy na obyvatelce bytu, aby jim znovu zavolala a domluvila si nový termín. Jiné řešení neznám.
Na lístku či na nástěnce jsou celkem tři čísla, lišící se jen posledni cifrou:
- 608355700
- 608355701
- 608355708
To samé mohl sdělit paní "stěžovatelce" zástupce vchodu v samosprávě pan Sláma - tvrdí, že není hloupý, takže nechápu, proč paní nesdělil totéž jazykem domu Strnadova 11, kterému už dlouho nerozumím (paní jsem to vysvětloval po telefonu, ale nechtěla to pochopit, napsal jsem jí to...).
A už vůbec nechápu, proč se někdo "probudí" tři měsíce po opravách...
Žádné komentáře:
Okomentovat