pátek 15. července 2011

Chudák paní Lišková (II.)

Vysvětloval jsem tu před časem podivné chování naší spolubydlící ve vchodě 9, paní Ivany Liškové.
Bohužel to ta paní má nějaké popletené. Zcela zjevně nic nepochopila, a aniž bych s ní od té doby jakkoliv komunikoval (jak správně v jednom mailu podotkl soused: Ani na dovolené nemám klid...), dnes mi ze svého mobilu poslala urážející SMS s textem:
"Uz jsi spokojeny, Ty zeleny bonzaku? Chces mit valku, budes ji mit."
Sousedé, nevíte, prosím, někdo, co se té paní zase stalo a proč opět začíná kolem sebe kopat?
Bohužel, ta paní je vlastník, a tak lze například očekávat, že bude svým sousedům dělat těžkou hlavu v běžícím procesu připravované regenerace výtahů...

Finišujeme s výtahem na Strnadově 7 a 9 (III.)

Před chvílí jsem konečně mluvil s panem Černým z firmy Thyssen Krupp. Dle jeho slov nejsou schopni dostát původnímu návrhu předloženému pro výběrové řízení. Takže jednoznačně vypadají z možných variant.

Finišujeme s výtahem na Strnadově 7 a 9 (II.)

Včera rozeslaná informace měla jednoznačný ohlas: návrh firmy Thyssen Krupp považujeme za nepřijatelný. Je to ostatně i můj názor, ale včera jsem ho veřejně nepsal, neboť jsem nechtěl ovlivňovat.
Můj názor lze formulovat jednoduše: na základě návrhu firmy Thyssen Krupp doporučuji pracovní komisi "přehodnotit výběr firmy" a připojit se ke vchodům 1 a 11 a zvážit znovu KONE. Prosím členy komise o účast na jednání Výboru samosprávy ve čtvrtek 21/7 v 19:00 na Strnadově 1 v jednací místnosti v suterénu.
Trochu problém je v tom, že si nejsem jist, jak vyložit přesně návrh firmy Thyssen Krupp. Pokud jejich návrh znamená, že nejsou schopni dostát původní nabídce, je to jasné, vypadají ze hry, neboť výtah nesmí být rozhodně menší než ten původní. Jenže: pan Černý má od včerejška, kdy návrh zaslal, vypnutý mobil (tel. číslo +420724791317 - stále hlásí: "zavolejte, prosím později...")...

čtvrtek 14. července 2011

Finišujeme s výtahem na Strnadově 7 a 9

Rozeslal jsem před chvílí na mně dostupné mailové adresy sousedů ze Strnadovy 7 a 9 mail, v němž je žádám o připomínky k návrhu firmy Thyssen Group.
SOUSEDÉ !!!

Je mi jasné, že v tuto chvíli není správný okamžik na rychlé svolání schůze, zároveň však nechci učinit závěrečné kroky bez toho, že byste měli šanci a čas vyjádřit se k níže uvedenému návrhu. Budu na něj odpovídat až v neděli večer, takže do neděle 17.7. 20:00 beru jakékoliv návrhy, připomínky...
No a ten "níže uvedený návrh" je zde (zkráceno):
Podle informací z družstva již nic nebrání podpisu smlouvy na modernizaci výtahů na Strnadové 7 a 9. Podpis smlouvy bychom měli stihnout ještě v tomto měsíci a proto by termín dokončení a předání díla v letošním roce neměl být ohrožen. V celé věci nastaly drobné změny a ty bychom s Vámi rádi prokonzultovali.
Jedná se především o změnu uložení pohonu a šířky výtahové kabiny. Vzhledem k tomu, že Váš bytový nechce prodlužovat výtah o jednu stanici (zajíždění kabiny do suterénu), rádi bychom využili stávající strojovny pro umístění veškeré elektroinstalace a pohonu výtahu. Výtah bude stále trakční, bez převodový a s protiváhou – všechny parametry zůstanou stejné. Po přesném zaměření šachty zvolil projektant jiný typ výtahové kabiny (původně byla v plánu kabina bez rámová), změnou typu kabiny bohužel dojde ke zmenšení šířky užitného prostoru výtahové klece. V nabídce jsem uvedl vnitřní rozměry výtahové klece : hloubka 1 150mm a šířka 950mm . Nově neprojektovaná klec by měla stejnou hloubku, ovšem její šířka by byla pouze 830mm. Tuto změnu bychom samozřejmě domu kompenzovali slevou ve výši 15 000Kč na každý výtah.
V případě, že by samospráva s touto změnou souhlasila, navrhuji osobní schůzku na které bychom ze vzorníků vybrali typ podlahoviny, barvu dveří, barvu interiéru kabiny, interiérový nátěr šachty a další věci které jsou nedílnou součástí smlouvy.
Pěkný den přeje
Jan Černý

pondělí 11. července 2011

Reklamace / opravy nátěru balkónů

Tak se podařilo po dlouhých jednáních z firmy Kopřiva vymoci opravu nátěru balkónů - opravili (tedy jimi objednaná firma Štěpán Bartošovský) koncem minulého týdne - jenže, teď se teprve "probudili" další obyvatelé domu a začali upozorňovat, že například z východní strany Strnadova 3 opadává šedá barva prakticky na všech balkonech (nyní samozřejmě už bez bytu pí. Vokáčové, která reklamaci jako jedna z mála z bloku S1-11 řádně nahlásila) - z pohledu z ulice to sice není na první pohled patrné, ale po bližším zkoumání "je toho dost"...

Co teď s tím?

Na schůzi jsem cca před rokem jasně sdělil, že je třeba v reklamační lhůtě požádat o odstranění nedostatků. Kdo tak učinil, má nyní opraveno (říkejme tomu třeba "akce natěrač na laně"). Jenže co s těmi, kdo nic nereklamoval, nic nehlásil, je to teď problém - způsobili svou neaktivností, nepletu-li se, prošvihnutí reklamační lhůty. Poradí mi SBD, jak dál postupovat?