Tak se podařilo po dlouhých jednáních z firmy Kopřiva vymoci opravu nátěru balkónů - opravili (tedy jimi objednaná firma Štěpán Bartošovský) koncem minulého týdne - jenže, teď se teprve "probudili" další obyvatelé domu a začali upozorňovat, že například z východní strany Strnadova 3 opadává šedá barva prakticky na všech balkonech (nyní samozřejmě už bez bytu pí. Vokáčové, která reklamaci jako jedna z mála z bloku S1-11 řádně nahlásila) - z pohledu z ulice to sice není na první pohled patrné, ale po bližším zkoumání "je toho dost"...
Co teď s tím?
Na schůzi jsem cca před rokem jasně sdělil, že je třeba v reklamační lhůtě požádat o odstranění nedostatků. Kdo tak učinil, má nyní opraveno (říkejme tomu třeba "akce natěrač na laně"). Jenže co s těmi, kdo nic nereklamoval, nic nehlásil, je to teď problém - způsobili svou neaktivností, nepletu-li se, prošvihnutí reklamační lhůty. Poradí mi SBD, jak dál postupovat?
Žádné komentáře:
Okomentovat