- očištění okének kabinových dveří z venkovní strany (venkovní sklo kabinových dveří není v běžném provozu volně dostupné, tudíž logicky předpokládám, že jde o pozůstatek z dob montáže - uklízející se marně snaží okénka z vnitřní strany vyleštit, šmouhy jsou zvenčí);
- vypnutí funkce tzv. sběr nahoru - to již se ze strany firmy prý řeší;
- nedovírání kabinových dveří výtahu (hlášeno zároveň telefonicky, slíbena oprava neprodleně - před chvílí jsem se v něm povozil a zdá se, že šlape zase "jako hodinky"...);
- jak budeme řešit nesrovnalost patro/podlaží a hlas/číslovaní v kabině? Výtah říká v prvním patře text nesprávně česky "první podlaží". Lze tu hlasovou službu přeprogramovat, aby správně říkala slovo "patro", nikoliv "podlaží"? Česky máme "přízemí + 7 pater" (to odpovídá značení ve výtahu) a nebo "8 podlaží" (ale to by se musela měnit i tlačítka, touto cestou bych nešel...)
úterý 5. června 2012
Minireklamace výtahu
Firmě KONE jsem včera dle závěrů schůze S7+9 adresoval prosbu o odstranění níže uvedených závad:
Žádné komentáře:
Okomentovat