Tento článek vychází částečně z textu z 13. března 2011 a rekapituluje aktuální stav.
Strnadova 1, 7, 9
Jak bylo na schůzích Strnadova 7+9 a Strnadova 1 schváleno, ustanovená skupina z příslušných členů VS a z lidí z domu zvolila pro vchody 1, 7 a 9 firmu Thyssen Krupp (tedy ministrojovna nahoře, motor VVVF, frekvenčně řízený, tichý, bezpřevodový). S firmou se vedou nyní jednání o detailech, a zároveň probíhá jednání v příslušných komisích na SBD.
Vzhledem k tomu, že na schůzi Strnadova 1 nebyl dostatečný počet vlastníků z vchodu Strnadova 1, měli nyní vlastníci stvrdit souhlas s výběrem. Bohužel už nyní tři vlastníci z domu Strnadova 1 teto schválený postup zpochybňují.
Strnadova 3, 5
Tyto vchody si na samostatné schůzi vybraly pro regeneraci výtahu stávající servisní firmu Konekta výtahy a.s., takže výtah zůstane bubnový s nosností stávající (320 kg), bude stejně pomalý (0,5 m/s, takže vlastně pomalejší, připočteme-li otvírání a zavírání kabinových dveří), s vysokou spotřebou (5,5kW) a malinko prodlouženou kabinou (830 x 1200 cm)... Takže bude jen "vyhezčen", ale nikoliv parametricky "vylepšen".
Strnadova 11
Postup na Strnadově 11 je zatím nejasný, pan Sláma zmínil, že bude nutno svolat schůzi pro Strnadovu 11 a opustil poslední jednání VS z osobních důvodů, termín tedy nebyl stanoven...
Příslušný pracovník SBD mne upozornil, že vzhledem k tomu, že jsme se rozhodli roztříštit jednotnost výtahů, budou všechna jednání delší, neb se bude vše muset provádět opakovaně pro jednotlivé vchody namísto jednotného toku administrativních kroků. Jeho upozornění chápu, ale nedá se s tím nic dělat. Třeba se stihnou všechny vchody zregenerovat letos, i když už o tom nejsem přesvědčen tak, jak jsem tomu věřil před dvěma měsíci.
Žádné komentáře:
Okomentovat