Dostal jsem včera velmi kritický dopis k opravě výtahu na Strnadově 9 (dříve, než výtah začal jezdit, aby následně zase jezdit přestal a znovu stál v posledním patře - technik od Konekty mi vysvětloval, že se to může stát, přirovnával to k brzdovým destičkám u auta, i ty se po výměně musí zhruba po měsíci "doseřídit", ač sám uznal, že není normální, aby "doseřízení" muselo probíhat jen několik hodin po opravě...).
V první řadě bych rád připomněl, že jsem například na schůzích NS opakovaně mluvil o tom, jak nejsem natolik technický typ, abych rozuměl absolutně všemu v domě, a jak jsem velmi rád, že k diskusím kolem výběrového řízení na rekonstrukci výtahu se zapojili i další lidé z domu... A znovu jim děkuji!
Za současný výtah platíme pravidelný paušál za běžný servis a další platby za provedené opravy. Pisatel kritického dopisu se ptal, jak je prováděn běžný pravidelný servis, když pracovníci Konekty nezjistí tak závažnou vadu, jako je opotřebování brzdových destiček. Nevím, zda je to závada, kterou bylo možno odhalit při běžných servisních prohlídkách... A neumím tu otázku zodpovědět...
Pokud chce znát někdo odpovědi na otázky typu "Kdo kontroluje, jaký je rozsah servisních služeb zahrnutý v paušálu a jak je skutečně prováděn? A co je ve smlouvě ohledně paušálu vlastně zahrnuto?", nechť se spojí s technikem na SBD panem Petrem Budinským. Tam patří takovéto dotazy...
Já to rozhodně nedělám, jednak nemám čas v dopoledních hodinách obcházet s technikem firmy výtahy, a jednak stejně nemám chuť "se ještě učit výtahy".
Předseda samosprávy není "děvečka pro všechno"!
Naučil jsem se stavebně-technické záležitosti (prostudoval si spoustu faktů o zateplení, natírání, klempířině, opravě asfaltových ploch), takže plášť a střecha budovy mi nejsou cizí, rozumím elektřině, tedy snad dostatečně chápu elektrické rozvody v domě. Pochopil jsem, jak je to s vodou a teplem. Ale nikdy nehodlám sám mluvit do záležitostí kolem plynu (a na opravu vždy objednám firmu). A nehodlám se vzdělávat v oboru "výtahy".
Pokud je v pravidelné revizní zprávě uvedeno, že je něco ve špatném stavu a ohrožuje to bezpečnost, objednáváme opravu. Po opravě (výjezdu k zastavenému výtahu) před 14 dny byla oprava objednána. To jsem psal, to je věc jedna.
A že z uvedeného plyne, že firma Konekta možná právě na základě těchto zkušeností nebude vybrána jako dodavatel rekonstrukce výtahu, je věc druhá.
Žádné komentáře:
Okomentovat