pondělí 17. ledna 2011

Porevizní opravy plynu

Skutečně netuším, jak si někteří představují průběh porevizních oprav plynu a činnost předsedy samosprávy: volala mi dnes jedna nespokojená paní (jako obvykle se to týká vchodu 11), že k ní nepřišel nikdo opravit plyn, že v daný termín nebyla doma a na telefonním čísle jí to nikdo nebral.
Stručně řečeno, snažit se musí obyvatel bytu. Prostě je v jeho bytě potřeba opravit plyn, firma to má v objednávce, napsala termín, který obyvatelce nevyhovoval, je tedy na obyvatelce bytu, aby jim znovu zavolala a domluvila si nový termín. Jiné řešení neznám.
Na lístku či na nástěnce jsou celkem tři čísla, lišící se jen posledni cifrou:
  • 608355700
  • 608355701
  • 608355708
Pokud na tom je něco nejasného, tak už vážně nevím.... O všem výše uvedeném jsme 2x hovořili na schůzi Výboru samosprávy...
To samé mohl sdělit paní "stěžovatelce" zástupce vchodu v samosprávě pan Sláma - tvrdí, že není hloupý, takže nechápu, proč paní nesdělil totéž jazykem domu Strnadova 11, kterému už dlouho nerozumím (paní jsem to vysvětloval po telefonu, ale nechtěla to pochopit, napsal jsem jí to...).
A už vůbec nechápu, proč se někdo "probudí" tři měsíce po opravách...

Žádné komentáře:

Okomentovat