Na tomto blogu (na jiném místě) jsem již psal o problémech s komunikací s panem Popelou (už jej nehodlám příště se zakázkami oslovovat, neboť na maily neodpovídá, na telefonáty výjimečně, na SMS se ozve - časem).
Pokud bych však chtěl shrnout průběh akce, je moc dobře, až s podivem, že ve vchodech 3, 5, 7, 9 proběhla výměna bez problémů (až na "obvyklou firmu", pana H. z vchodu 9 - už ani telefonní číslo, které jsem kdysi dostal, nemám, nezbývá, než nechávat dopisy ve schránce), děkuji, že ti, kdo se ozvali z vchodu 11, že jim vadí termín o jarních prázdninách, dokázali se domluvit.
Co s podivem není, že výměna neproběhla ve vchodě 1 ve třech bytech, které jsou pronajímány. A z mého pohledu není ani s podivem, že ve vchodě 11 neproběhla výměna v šestině bytů, u lidí, kteří nekomunikují, nedali k dispozici či nepoužívají mail. Vím, že někteří zase "vyskočí jako čertík z krabičky", ale z mého pohledu je to o jednání - lidé ze vchodu 11 nejednají, jen si stěžují, že o jejich problémech nevíme a nejednáme za ně...